29iun., 20 29 iunie 2020Presă
  • 152 views
  • By Carbogaz

Într-un articol dedicat evoluției businessului Carbogaz, portalul jurnaldeafaceri.ro vorbește despre cum a început acesta, care au fost momentele de cotitură în evoluția companiei și împreună cu Dna. Diana Șerban (Director General Carbogaz SRL) trece în retrospectivă realizările și planurile de viitor ale companiei.

Anul 2019 a fost unul de repoziționare a brandului Carbogaz în percepția consumatorului și
transformare a stațiilor, din benzinării, în adevărate hub-uri în care clientul să regăsească un întreg spectru de servicii interconectate și experiențe dezvoltate local, un proiect iconic fiind stația de alimentare cu produse petroliere din Tunari, jud. Ilfov.
Evoluția de succes a companiei s-a bazat permanent pe relația dezvoltată cu angajații. Creșterea continuă a echipei impune o abordare dinamică, în perspectivă largă de
timp, care să acopere implicarea tuturor în direcții ce țin de calitate, apartenență, feedback
permanent și redefinirea relațiilor.
Dincolo de ideea de angajați, aceștia ne-au devenit parteneri de creștere, de dialog, ne oferă feedback și mai presus de toate ne permit să creștem împreună”
Diana Șerban, Director General CARBOGAZ.

„Am continuat acest proces cu o nouă experiență, o nouă stație de carburanți în Pipera, și ne-am propus ca și celelate stații să treacă printr-un proces de rebranding, fiind asimilate noii strategii pe care o punem la punct în acest moment”, a declarat Dna. Diana Șerban, Director General CARBOGAZ, pentru jurnaldeafaceri.ro

Pentru a citi întreg articolul despre Carbogaz, cifra de afaceri a companiei si planurile de viitor, precum și despre proiectul CARBOGAZ RACING, cu rezultate remarcabile, vă invităm să accesați jurnaldeafaceri.ro.

CARBOGAZ investește în dezvoltare și imagine